Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Obchodní podmínky

Objednání

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník stvrzuje závaznost své objednávky a současně souhlas s obchodními podmínkami.

Ceny

Uvedené ceny jsou ceny koncové včetně DPH.

Platební podmínky

Zboží můžete zaplatit až po dodání a rozbalení zboží. Pochopitelně platit je možno i množstvím dalších způsobů např. převodem na účet.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných cenách v okamžiku přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonickém potvrzení objednávky je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Možné způsoby zaplacení nákupů

1. Platba bankovním převodem

První možností úhrady Vašich nákupů je možnost zaplatit na účet v bance a to je nutné před samotným dodáním zboží. Pokud zvolíte v objednávce tento způsob platby, po dokončení objednávky Vám budou nabídnuty podklady pro provedení platby (číslo účtu, částka, specifický symbol). Celou objednávku i s těmito údaji je možno také vytisknout. Tytéž údaje Vám přijdou i elektronickou poštou, pokud jste do objednávky zadali kontaktní email. Samozřejmostí je možnost vystavení zálohové faktury. V okamžiku, kdy Vám budeme potvrzovat přijetí Vaší objednávky, stačí operátorovi sdělit, jakým způsobem ji chcete zaslat. V tomto případě můžete použít číslo zálohové faktury jako variabilní symbol (event. číslo objednávky), abychom byli schopni identifikovat Vaši platbu.

! Při platbě bankovním převodem je nutné nejprve zaslat finanční částku na účet a až poté bude zboží expedováno !

! Pokud nebude finanční částka připsána na účet do 10 dnů tak bude objednávka zrušena tzn., že je nutné částku zaslat nejpozději 6 dní po objednávce, jelikož bankovni transakce probíha v intervalu 1 - 4 dnů (zaleží na druhu bankovního ústavu) ! 

č.účtu: 6028813940/5500    Raiffeisen Bank    iban :CZ4455000000006028813940

swift:RZBCCZPP

 

2. Platba v hotovosti při převzetí zboží

Další možností úhrady Vašich nákupů je možnost zaplatit hotově po doručení a následné kontrole zboží. Doporučujeme Vám využít pohodlnější způsob platby a to bankovní převod. O své peníze se bát nemusíte, v případě Vaší nespokojenosti máme ze zákona povinnost do 14 dnů vrátit peníze za Váš nákup bez udání důvodu.

3. Platba prostřednictvím platební brány Comgate

Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Způsoby dodávky (expedujeme pouze v rámci ČR) :

  • PPL - balík do 24 hod. / dobírka / 160,- Kč
  • PPL - balík do 24 hod. /převodem banka / 130,- Kč
  • Zásilkovna - /převodem banka / 69,- Kč
  • Zásilkovna - /dobírka / 99,- Kč
  • Nákup nad 3000,-Kč poštovné zdarma

! Při platbě bankovním převodem je nutné nejprve zaslat finanční částku na účet a až poté bude zboží expedováno !

! Pokud nebude finanční částka připsána na účet do 10 dnů tak bude objednávka zrušena tzn., že je nutné částku zaslat nejpozději 6 dní po objednávce, jelikož bankovni transakce probíha v intervalu 1 - 4 dnů (zaleží na druhu bankovního ústavu) !

Reiffeisenbank a.s.
č.účtu: 6028813940 /5500   iban :CZ4455000000006028813940 

swift:RZBCCZPP

Pokud požadujete jiný způsob dopravy, napište prosím Vaše požadavky do místa určené pro poznámky a způsob doručení s Vámi bude prokonzultován telefonicky.

Odstoupení spotřebitele od smlouvy.

Spotřebitel může od uzavřené kupní smlouvy písemně odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od uzavřené kupní smlouvy doporučuje se vrátit nepoužité, nepoškozené a kompletní zboží v původním nepoškozeném obalu, s originálním dokladem o koupi, se záručním listem a s poskytnutým návodem na použití. Spotřebitel je povinen doručit zboží prodávajícímu. Rozhodnete-li se pro odstoupení ve 14 denní lhůtě a dodržíte výše uvedené podmínky bude vám vrácena kupní cena a náklady na dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

V písemném odstoupení od kupní smlouvy je spotřebitel povinen uvést jméno, příjmení, číslo objednávky a datum podání objednávky, dále uvede toto "požaduji vrácení uhrazené částky za zboží a nákladů na dodání zboží z  internetového obchodu na adresu (pokud požadujete vrácení na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu))" a toto odstoupení adresovat prodávajícímu.

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem zcela v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o "mimořádnou slevu" nebo "akce" nebo jiné označení obdobného významu. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Záruka a reklamace:

Záruka za zboží prodávané Elektronickém obchodě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky.

  1. Jako zaruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura (pečlivě uschovejte), kterou mátu od nás přiloženu v objednávce (balíku), tudíž nám nezasílejte pro potvrzení záruční list není pro nás směrodatný.
  2. Zákazník je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
    V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je zákazník povinen reklamovat zboží nejpozději do tří dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
  3. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  4. V případě, že zboží při převzetí zákazníkem není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to opravou zboží, výměnou zboží a, není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Zákazník má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom rozhodne autorizované servisní středisko, a to formou písemného posouzení této vady. V takovém případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

Politika bezpečnosti:

  1. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje prodávajícímu a souhlasí s jejich zpracováním, shromažďováním, uchováním a evidencí za účelem uzavření kupní smlouvy s prodávajícím a řádného trvání právního vztahu mezi zákazníkem a prodávajícím založeného uzavřenou kupní smlouvou. Zákazník dobrovolně poskytuje své osobní údaje a souhlasí s jejich poskytnutím třetím osobám za níže uvedených podmínek.
  2. Prodávající neposkytuje takto získané osobní údaje třetím osobám, vyjma dopravcům zboží, a to pouze k řádnému doručení zboží zakoupeného zákazníkem a svým obchodním partnerům, a to pouze k obstarání zboží požadovaného zákazníkem. Osobní údaje jsou poskytovány pouze v minimálním rozsahu nutném k řádnému plnění z uzavřené kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.
  3. Prodávající je řádně registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje zákazníků jsou zabezpečeny proti zneužití. Nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném a účinném znění.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu:

 

1.       Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@jp-sport.cz

2.       Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3.       Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu viz. dokument.

4.       České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.

5.       Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6.       Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online . Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7.       Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8.       V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9.       Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Informace o předávání osobních údajů v rámci Ověřeno zákazníky:

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“